تهران اندیشه فاز 4

دسته بندی ها

دلایل استفاده از کانکس

دلایل استفاده از کانکس

دلایل استفاده از کانکس

دلایل استفاده از کانکس را برایتان شرح خواهیم داد. با کانکس لند همراه باشید. کانکس ها خانه های پیش ساخته و متحرکی هستند که بنابر نیاز مشتری طراحی و تولید میشوند. کانکس اداری و کانکس کارگاهی و کارگری از جمله مهمترین محصولاتی هستند که به دلیل درخواست های مکرر مشتریان، ساخته می شوند.

دلایل استفاده از کانکس چیست؟

  • اولین و مهمترین دلیل استفاده از کانکس، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بودن کانکس نسبت به ساخت و ساز سنتی است. که هر کسی با هر بودجه ای می تواند آن را خریداری کند. حتی اگر بودجه محدودی داشته باشید. میتوانید از کانکس دست دوم استفاده کنید. که در هزینه نیز صرفه جویی شود.
  • دومین علت مهم در استفاده از کانکس، حمل و نقل آسان و راحت آن است. از آنجا که این سازه ها اغلب به صورت متحرک هستند. به راحتی قابلیت انتقال از یک جا به جای دیگر را دارند.
  • سومین دلیل استفاده از کانکس، مقاوم بودن آن در برابر زلزله و ضربه و صدمات شدید است. از آنجا که در طراحی و ساخت کانکس از سازه و مصالح سبک استفاده می شود. با موج زمین لرزه این قابلیت باعث می شود تا از تخریب سازه جلوگیری شود.
  • از آنجا که در ساخت کانکس ها از عایق های صوتی و برودتی مناسب استفاده می شود. برای هر مکان و لوکیشنی مناسب بوده، و قابلیت سازگاری با تمام اقلیم ها و شرایط آب و هوایی را دارند.
  • تنوع در طرح ها و رنگ ها باعث شده است تا از کانکس ها در مشاغل مختلف مانند کانکس فروشگاهی، کانکس پلیس و … مورد استفاده قرار گیرند.
  • تنوع در ابعاد و متراژ کانکس باعث شده تا مشتریان این سازه ها را مطابق سلیقه خود دریافت کنند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد