تهران اندیشه فاز 4

دسته بندی ها

عایق بندی کانکس

عایق بندی کانکس

عایق بندی کانکس

عایق بندی کانکس و انواع سازه های پیش ساخته را برایتان شرح خواهیم داد. با شرکت کانکس لند همراه باشید. برای اینکه کانکس های تولیدی خود را در برابر رطوبت، هوای سرد و گرم مقاومت سازد، از عایق بندی استفاده مینمایم، البته عایق بندی سازه نسبت به سرو صدا نیز میتواند انجام گیرد.

روش های عایق بندی کانکس

برای اینکه کانکس در برابر برف و باران مقاومت داشته و آب نتواند از طریق سقف کانکس وارد کانکس شود باید سقف کانکس نسبت به آب مقاوم شود تا از نفوذ آب به داخل کانکس جلوگیری گردد. به همین خاطر میتوان سقف کانکس را ایزوگام کرد تا دیگر آب نتواند از طریق سقف وارد کانکس‌  شود. هم چنین سقف کانکس، باید دارای شیب باشد تا زمانی که باران بر روی کانکس میریزد به وسیله شیب سقف کانکس‌ و راه تعبیه شده برای هدایت آب به بیرون کانکس منتقل گردد.

یکی دیگر از مواردی که در مورد عایق باید دقت داشت این است که آب نتواند از کف کانکس به داخل کانکس و یا تخته نفوذ نماید. به همین خاطر کف کانکس‌ باید توسط ایزوگام و قیر عایق بندی شود. که این عایق بندی سازه راه نفوذ آب و رطوبت را به داخل کانکس‌ مسدود می کند. این مورد را نیز باید در نظر داشت که در زمان نصب کانکس باید کانکس نسبت به سطح زمین فاصله داشته باشد. تا کانکس با آب و رطوبت تماس مستقیم نباشد که این مورد کمک زیادی به عایق بندی می کند.

عایق بندی برای حفظ سرما و گرما به داخل سازه

برای حفظ دمای داخل کانکس و جلوگیری از ورود سرما و گرما به کانکس میتوان دیواره های کانکس را عایق بندی کرد. تا کانکس در برابر تبادل گرما با محیط بیرون مقاومت پیدا کند. و در تابستان سرما داخل کانکس و در زمستان گرمای داخل کانکس‌ از دست نرود. این کار موجب میگردد تا در مصرف انرژی برای سرد و گرم نگه داشتن کانکس‌ صرفه جویی گردد. در ضمن استفاده از درب و پنجره های مناسب در ساخت کانکس‌ میتواند کمک شایانی به این امر داشته باشد. مثلا میتوان از پنجره های دو جداره upvc در کانکس‌ استفاده کرد. که این نوع پنجره ها در کانکس‌ باعث عایق بندی در برابر دما و همچنین جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل کانکس‌ میشود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com