تهران اندیشه فاز 4

کانکس روزنامه فروشی

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس کانکس روزنامه فروشی با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس روزنامه فروشی

کانکس روزنامه فروشی یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس و سازه های پیش ساخته کانکس لند است. این کانکس زیر مجوعه کانکس فروشگاهی می باشد. کیوسک روزنامه فروشی معمولاً برای ارائه خدمات شهری چند کاره، مانند فروش روزنامه‌، کتاب، مجلات و سایر اقلام اولیه در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد. دسترسی سریع و نیاز به اطلاعات، لزوم وجود مراکزی برای دست یابی مردم به اطلاعات و یا اخبار روز در معابر شهری را دو چندان می‌کند.

مزایای کانکس‌ روزنامه فروشی

تراکم بالای شهری و عدم امکان ساخت بناهای سنتی در اماکن شلوغ باعث شده است، که کانکس‌ روزنامه فروشی بسیار محبوب باشند. تنوع و سرعت در طراحی و ساخت، استفاده از سازه‌های سبک، امکان اجرای سریع و جابجایی راحت به هر نقطه در شهر و کاربری‌های چندکاره از مهم‌ترین عوامل رواج کیوسک روزنامه فروشی است. کانکس‌ روزنامه فروشی در کلیه فصول و شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و به دلیل عایق کاری حرارتی و رطوبتی مناسب، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های انرژی، تعمیر و نگهداری ایجاد می‌کند.

انواع کانکس‌ روزنامه فروشی

کانکس روزنامه فروشی در دو نوع مدرن و ساده تولید می‌شوند. مساحت این نوع کانکس‌ ها براساس نیاز مشتری متغیر است، و می‌تواند در 5 تا 20 مترمربع ساخته می‌شود.

  • کانکس روزنامه فروشی مدرن: کیوسک روزنامه فروشی مدرن، دارای طراحی مدرن و لوکس‌تری است. متریال معمول در این نوع کانکس ‌ها، کامپوزیت به همراه یک کرکره برقی می‌باشد. این نوع کانکس ‌ها به علت ظاهر شیک و امروزی‌تر، برای فضاهای شهری و جلب نظر شهروندان انتخاب مناسب‌تری هستند.
  • ویژگی های کانکس‌ روزنامه فروشی مدرن نمایی با ترکیب کامپوزیت آلومینیومی و کرکره برقی دارد. استفاده از پنجره‌های دوجداره، عایق کای رطوبتی و حرارتی، مقاومت بالا به دلیل استفاده از تیر آهن دورکلاف و پروفیل‌های آهنی آغشته به ضد زنگ در اسکلت. استفاده از کف پوش‌های ضد رطوبت با پوشش طرح پارکت ضد خش، استفاده از دیوار پوش‌های مقاوم در برابر رطوبت، گرما و سرما، سایش و تغییر رنگ مانند پوشش پی وی سی طرح چوب در دیوارهای داخلی. نورپردازی مناسب و سیستم برق کشی توکار، تهویه مناسب و امکان نصب کولر و … .
  • کانکس روزنامه فروشی ساده: کیوسک روزنامه فروشی ساده همان دکه‌های مطبوعاتی قدیم هستند، که ظاهری سنتی‌ و ساده دارند. قیمت تمام شده و هزینه نگهداری این نوع کانکس‌ها، کمتر از نمونه مدرن آن می‌باشد. این نوع کیوسک روزنامه فروشی ساده بر اساس ویژگی‌های زیر ساخته می‌شود. جنسه بدنه و نمای خارجی معمولاً از نوع ورق گالوانیزه. مقاومت بالا به دلیل استفاده از تیر آهن دورکلاف و پروفیل‌های آهنی آغشته به ضد زنگ در اسکلت. نرده‌های حفاظ برای جلوگیری از سرقت. استفاده از پنجره دوجداره یا شیشه سکوریت. استفاده از چراغ مهتابی و سیم کشی روکار تعبیه طبقه، قفسه، استندهای نگهداری روزنامه و مجلات، سایه بان کالسکه‌ای و … بنا به سفارش مشتری

قیمت کانکس‌ روزنامه فروشی

کانکس روزنامه فروشی با توجه نوع طرح و فرم، کیفیت مصالح و امکانات استفاده شده، ابعاد کانکس متغیر است. مشاوران کانکس لند پس از مشخص شدن این ویژگی ها، قیمت تقریبی را به شما اعلام کنند. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس روزنامه فروشی”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد