تهران اندیشه فاز 4

دسته بندی ها

دانستنی های خرید کانکس

دانستنی های خرید کانکس

دانستنی های خرید کانکس

دانستنی های خرید کانکس از شرکت کانکس لند آیا می دانید در خرید کانکس به چه چیزهایی باید دقت کنیم؟ ما به کانکس، در چه ابعاد و طرحی و با چه کیفیتی نیاز داریم؟

در خرید کانکس، باید دقت کنیم و به نسبت نیازمان ابعاد، طرح و کیفیت را در نظر داشته باشیم. کانکس در ابعاد مختلف و با طرح و کیفیت های متفاوت در کارگاه کانکس لند تولید می گردد و ما در خرید کانکس کاملا برای انتخاب مختاریم.

ابعاد طراحی و ساخت کانکس

کانکس در ابعاد استاندارد ۲×۲ ، ۲×۲/۴۰، ۴×۲/۴۰، ۶×۲/۴۰، ۸×۲/۴۰، ۱۰×۲/۴۰، ۱۲×۲/۴۰، ۴×۳ ، ۶×۳، ۸×۳، ۱۰×۳، ۱۲×۳ و ابعاد سفارشی دیگر مانند: کانکس تیپ ممتاز، کانکس ساندویچ پانل طراحی و تولید و عرضه می گردد.

اگر نیاز شما کارفرمایان محترم به کانکس، به صورت مقطعی بوده و مدت زمان کوتاهی را جهت استفاده از کانکس در نظر دارید. می توانید از کانکس تیپ ۱ و اگر نیاز شما به صورت دایمی و طولانی مدت می باشد. حتما باید از کانکس تیپ ممتاز استفاده نمایید. و اگر تعداد نفراتی که قرار است در کانکس مستقر شوند کم باشد.

می توانید از کانکس با ابعاد کوچک و اگر تعداد نفراتی که قرار است در کانکس مستقر شوند زیاد باشد. می توانید از کانکس با ابعاد بزرگتر و یا کانکس سفارشی استفاده نمایید. البته کانکس با مدل ها و تیپ های بسیار ضعیف تر در کارگاه های کوچک کانکس سازی تولید می شوند. که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نبوده و خرید آنها به شما توصیه نمی شود.

دانستنی های کانکس در انواع مختلف

کانکس استاندارد، سالنی، دو اتاقه، دو طبقه، کافی شاپ، فست فود، سرویس بهداشتی، نگهبانی، چوبی، سرایداری، چرخدار، بلیط فروشی، حمام، ویلایی، مسکونی، سوییت، کامپوزیت، ترموود، سایدینگ، دکوراتیو، آشپزخانه، غذاخوری، فروشگاهی، نمایشگاهی، درمانگاه، بیمارستان، پلیس، کارگری، مدیریتی، گل فروشی و انواع متنوع دیگر در کارگاه شرکت کانکس لند تولید می شود. که انتخاب هر یک از آنها با هر طرح و رنگی و خرید آن بستگی به نوع مصرف شما مشتریان محترم دارد.

حمل و بارگیری کانکس

جهت مناطقی که میتوان کانکس را با تریلی به آنجا ارسال نمود. بهتر است از کانکس جوشی و جهت مناطقی که صعب العبور بوده و نمی توان کانکس را با تریلی به آنجا ارسال نمود. باید کانکس پیچ و مهره ای خریداری نمود. همچنین جهت مناطقی که بیش از حد سرد و یا بیش از حد گرم می باشند. بهتر است از کانکس ساندویچ پانل استفاده شود.

در خرید کانکس به سابقه سازنده کانکس باید توجه نمود. و همیشه سعی کنیم کانکس مورد نیازمان را از شرکت های معتبر کانکس سازی مانند شرکت کانکس لند که کانکس آنها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد تهیه نماییم.

شرکت های محترم راهسازی، پیمانکاری، شرکت های ساختمانی و مهندسی، مجریان و پیمانکاران جاده ای، پیمانکاران صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، سازمانهای دولتی، جنگلبانی ها، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، سازمانهای دولتی، تجهیز کارگاه، شهرداری ها، سازمانهای حمل و نقل و راهداری، احداث نیروگاه ها و پست های انتقال نیرو، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، ستاد حوادث غیر مترقبه و مراکز امداد و نجات جاده ای و پلیس راه ها، اورژانس و هلال احمر و بیمارستان صحرایی، آب و فاضلاب، برق منطقه ای استان ها، مرزبانی ها، وزارتخانه ها، سفارتخانه ها و مدارس کشور، پارک ها، فضای سبز و معابر هر یک باید به نسبت نیاز خود کانکس خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com