تهران اندیشه فاز 4

کانکس ایستگاه دوچرخه

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس ایستگاه دوچرخه پیش ساخته با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس ایستگاه دوچرخه

کانکس ایستگاه دوچرخه یکی دیگر از تولیدات پر کاربرد شرکت کانکس لند می باشد که مورد استقبال زیادی از طرف مردم قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم روند تولید و بنا به نیاز تغییراتی در ابعاد و کاربری آن نیز اعمال شد، به برسی ویژگی و مشخصات فنی این کانکس بپردازیم و جوانب آن را مورد سنجش قرار دهیم.

تاریخچه کانکس ایستگاه دوچرخه

استفاده از این کانکس ایستگاه دوچرخه برای قرار دادن دوچرخه در اختیار عموم دارای مزایای بسیاری بوده که از مهم ترین آنها اهش آلودگی هوا، کمک به سلامت جسمی و روانی شهروندان و همچنین ایجاد یک شهر سلامت و پویا می باشد. البته این امر با تلاش و همت زیادی میسر شده چرا که استفاده از این نوع وسیله نیازمند آماده سازی زمینه بسیار زیادی می باشد. که مهم ترین آنها ایجاد مسیر مخصوص دوچرخه در فضای شهری می باشد. در بعضی از مکان ها با چالش و دشواری زیاد همراه بوده. چرا که امنیت عابرین پیاده و استفاده کنندگان از دوچرخه بایستی در اولویت قرار داشته باشد.

هرچه استفاده از این نوع وسایل در شهر بیشتر شود، نشان از فرهنگ بالای شهروندان داشته که باعث بالا رفتن سلامت عمومی شهر می شود. پس از نصب اولین نمونه های کانکس ایستگاه دوچرخه در تهران بسیاری از شهرها نیز از آن استقبال کردند و حدالمقدور در مکان هایی مانند پارک های جنگلی و محله های کم تردد از لحاظ اتوموبیل اقدام به این کار نمودند و همین امر باعث گسترش بیش از پیش این موضوع در سطح کشور گردید.

مشخصات فنی

  • توضیحات فنی و نوع مصالح به کار رفته در کانکس ایستگاه دوچرخه تا حد زیادی تحت تاثیر کاربری آن بوده و از این رو استفاده از نمای کانکس کامپوزیت جهت مطابقت بیشتر آن با ساختمانهای اداری و همچنین قابلیت انتخاب رنگهای جذاب در طراحی کانکس برای این منظور انتخاب شد.
  • از طرفی برای اینکه بتوان دید خوبی به داخل ایجاد کرد تا دوچرخه از بیرون قابلت رویت باشد و بتواند مخاطب را به سمت خود جذب کند، در بدنه این کانکس جداره بزرگ شیشه ای از نوع سکوریت تعبیه شده است. روی این شیشه سکوریت در ساعات غیر کاری مانند هنگام شب با کرکره برقی های تعبیه شده در آن پوشانده و تا بازگشایی مجدد کانکس آن را در برابر سرقت محافظت مینماید.
  • نور پردازی خارجی آن از طریق چراغهای هالوژن تعبیه شده بر روی تاج انجام میگیرد که باعث زیبایی آن در هنگام شب و از طرفی روشن شدن فضای جلویی کانکس می گردد.
  • شاسی و اسکلت کانکس از تیر آهن نمره 16 و پروفیل سنگین با ضخامت 2 میلیمتر بوده که پس از اجرا به وسیله آستری و ضد زنگ در برابر فرسایش مقاوم سازی شده تا بتوان از آن در مناطق مرطوب شمال کشور نیز استفاده کرد.

ساخت کانکس ایستگاه دوچرخه

طراحی و ساخت کانکس ایستگاه دوچرخه در زمان اولین سفارش شهرداری تهران آغاز شد. در آن زمان تولید نمونه های اولیه دارای چالش های بسیاری بود. چرا که تا کنون نمونه مشابهی از آن وجود نداشت و باید در ساخت آن جوانب مختلفی را مد نظر قرار می دادیم. اما خیلی زود با اتمام مراحل ساخت نمونه های ابتدایی تولید آن به صورت روتین در آمده. و تعداد بیشتری در مدت زمان کمتری ساخته شد. البته در سالهای بعد تغیرات کوچکی در ساختار آن پدید آمد و جزئیات آن کمی تغییر کرد. اما کلیت کانکس و هویت آن همچنان مانند اولین نمونه های ساخته شده کانکس ایستگاه دوچرخه می باشد.

انواع کانکس ایستگاه دوچرخه

کانکس ایستگاه دوچرخه در ابتدا به صورت سفارشی و فقط برای یک سازمان طراحی و تولید شد. اما ظاهر زیبا و کارآیی آن باعث به وجود آمدن انواع دیگری از این کانکس شد. حتی سازمانها و ارگانهای دیگر برای استفاده از آن درون مجموعه خود و برای پرسنل خود اقدام به تهیه و نصب آن نمودند. که شرکت های بزرگ و پادگانهای نظامی نمونه های بارز این موارد می باشند. کمی بعد تر از آن به عنوان ایستگاه اسکیت سواری و اسکیت های برقی درون پارک ها نیز استفاده شد. که اگر چه به لحاظ رنگ و ابعاد با یکدیگر متفاوت بودند، اما در کلیت جزء انواع ایستگاه دوچرخه محسوب شده و به فعالیت پرداخته اند.

ابعاد کانکس ایستگاه دوچرخه

محدودیتی از نظر ابعاد در ساخت کانکس دوچرخه وجود ندارد و هر ابعادی که از استانداردهای ساخت و ساز خارج نشویم، میتوانیم نیازهای شما را در اسرع وقت پاسخگو باشیم. به طور مثال، میتوان در ابعاد ۲/۴*۵ و ۲/۵*۶ و در ابعاد بزرگتر ۳*۱۲ و … کیوسک دوچرخه را  بنا نمود. البته به منظور طراحی و ساخت ایستگاه دوچرخه، ابعاد کانکس بر مبنای محلی که قرار است کانکس پیش ساخته مورد نظر در آن نصب گردد محاسبه می شود. در کل طبق سفارشاتی از سوی کارفرمایان مواجه بودیم، ابعاد متوسط را هم میتوان بدون اتاق و گاهی با داشتن یک اتاق برای ایستگاه دوچرخه مد نظر قرار داد.

نحوه خرید کانکس ایستگاه دوچرخه

در کنار مشاوره های رایگان (حضوری) غیر حضوری (تلفنی) از طریق مشاوران شرکت کانکس لند برای شما در نظر گرفته شده تا باکیفیت ترین کالایی که شایسته شماست در کوتاه ترین زمان ممکن تقدیم شما شود. همچنین در راستای خرید کانکس ایستگاه دوچرخه خدماتی مثل پرداخت اقساطی برایتان پیش بینی شده است. تا اگر افرادی به هر دلیلی نتوانستند به طور کامل هزینه‌ها را تقبل کنند از این خدمات استفاده نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس ایستگاه دوچرخه”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com