تهران اندیشه فاز 4

کانکس بستنی فروشی

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس بستنی فروشی شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس بستنی فروشی

کانکس بستنی فروشی یکی دیگر از محصولات پر طرفدار شرکت کانکس لند  و زیر مجموعه کانکس فروشگاهی است. که با طرح ها و مدل های مختلف طراحی و اجرا و با ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی و ساخته می شود. این سازه با نماهای متفاوت ازجمله نمای کامپوزیت و یا فایبرگلاس ساخته می شوند.

این کانکس باید به لحاظ بصری از زیبای خاص برخوردار باشد. امروزه با گسترش صنعت و تکنولوژی دکه ها جای خود را به کانکس هایی مقاوم با ظاهری شیک و مدرن که دارای امکاناتی فراتر از یک فروشگاه معمولی هستند، داده اند. همچنین دیگر کانکس ها مختص کسب و کار مطبوعاتی نیستند. و کسب و کارهایی نظیر کانکس فست فود ، تره باری، شیرینی فروشی، کانکس کافی شاپ، کانکس برای کرایه دوچرخه، کانکس باجه بلیط و… به وجود آمده اند که علاوه بر ظاهری زیبا و مشتری پسند مقرون به صرفه تر نیز می باشد. و قابلیت حمل و نقل و جابه جایی از مکانی به مکان دیگر را دارا می باشند.

راه اندازی کسب و کار بستنی فروشی در یک کانکس منحصر به فرد می باشد. در قرن 21 و دوره تکنولوژی هر ایده و طرحی قابل اجرا می باشد. و شما می توانید کانکس خود را با ظاهری پیچیده طراحی و سفارش دهید. کانکس های امروزی از قالب مکعبی درآمده. و به شکل های پیچیده و جذاب هندسی تبدیل شده اند. شما می توانید کانکسی با ظاهری مدرن برای بستنی فروشی خود سفارش دهید و کسب و کار بستنی فروشی خود را متفاوت شروع کنید.

تجهیزات کانکس بستنی فروشی

سبک اجرای کانکس بستنی فروشی باید طوری باشد که خریدار براحتی بتواند محصول مورد نظر خود را سفارش  و خریداری کند. این کانکس علاوه بر ظاهر و نمایی شکسته و مدرن می تواند دارای امکانات نورپردازی حساب شده. تابلو تبلیغاتی خیره کننده. سیستم تهویه هوای متبوع. قفسه بندی متفاوت، دوربین مداربسته. سلول های خورشیدی برای تولید برق. پیشخوان مناسب برای تعامل بهتر با مشتری. نمای مناسب برای هرچه بهتر دیده شدن محصولات. کفپوش. دیوار پوش و سقف از متریال های بروز به انتخاب مشتری. عایق بندی سقف و بدنه. درب برقی. پنجره یو پی وی سی. و از همه مهم تر ظرافت طراحی و ساخت به گونه ای که اثری از جای جوش یا پیچ مهره هرگز دیده نمی شود.

امکانات کانکس سرویس بهداشتی

  • مجهز به چند یخچال مجرا برای نگهداری مواد بستنی
  • قابلیت شستشوی کف کانکس
  • مجهز به سیستم لوله کشی آب
  • شکل ظاهری به شکل بستنی
  • مجهز به سیستم سرمایشی
  • مجهز به صندوق فروشگاهی
  • سیم کشی و اتصالات برقی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس بستنی فروشی”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com