تهران اندیشه فاز 4

کانکس کافی شاپ

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس کافی شاپ شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس کافی شاپ

آیا با کانکس کافی شاپ آشنایی دارید؟ آیا می دانید یکی از بهترین منابع کسب درآمد که امروزه با رشد بالایی متقاضیان در دنیا روبرو بوده کانکس کافی شاپ است که کشور عزیزمان ایران از این موضوع مستثنی نبود و این کانکس نیز در ایران از متقاضیان بالای برخوردار است.

کانکس های دیگری هم ساخته می شوند که کاربری شبیه به کافی شاپ دارند مانند کانکس کترینگ سیار، کانکس آشپزخانه، کانکس فست فود.

حال شرکت کانکس لند برای شما عزیزان یک پیشنهاد پول ساز دارد و آن ارائه محصولی به نام کانکس کافی شاپ است. این کانکس فروشگاهی دارای شرایط و امکانات خاصی است که ما به تک تک آنها می پردازیم. یکی از شرایط، موادی و مصالحی است در ساخت کافی شاپ پیش ساخته به کار می رود که می بایست مورد تایید قوانین وزارت بهداشت باشد و کاملاً باید قابل شستشو باشد.

انواع کانکس کافی شاپ

به طور کلی میتوان کانکس کافی شاپ به دو دسته تقسیم می شود. کافی شاپ ثابت و کافی شاپ سیار چرخدار (AV)، که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند که ما به آنها می پردازیم.

کانکس کافی شاپ ثابت همان طور که از نام این کانکس پیداست در یک مکان خاص و ثابت استقرار پیدا می کند. نکته حائز اهمیت این است جهت استقرار کافی شاپ ثابت نیاز به مجوز از طرف شهرداری می باشد. که اجازه اسکان این کانکس باید از این سازمان داده شود.

این سازه معمولاً دارای ابعاد بزرگ و برای نصب به صورت دائم در مدت زمان زیادی درون مجموعه هایی مانند پارک ها و یا دانشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته و ابعاد بزرگ آن نیز برای این می باشد که می بایست دو بخش آماده سازی و پذیرایی را در خود جای دهد.

ما بین بیرونی کانکس کافی شاپ ثابت برای همخوانی بیشتر با نوع کاربری و ایجاد حس فضایی دنج و آرامش بخش معمولاً از متریال چوب بوده که خود می تواند از نوع ترمو یا چوب روس یا سمنت برد طرح چوب با رنگ شاپان باشد. نوع ترموود کمی زیباتر ولی از لحاظ هزینه کمی بیشتر است.

مشخصات فنی

  • شاسی از تیرآهن IPE نمره 14 الی 18 متناسب با ابعاد و متراژ متغیر و ضد زنگ کامل است.
  • نمای بیرونی کانکس بیشتر متناسب با فضای بهره برداری می بایست از متریال چوب بوده که خود می تواند از نوع ترموو یا چوب روس یا سمنت برد طرح چوب با رنگ شاپان باشد.
  • استراکچر از پروفیل های 40×40 و 40×80 رایج در بازار با ضخامت 2 کاملاً ضد زنگ است.
  • نمای داخلی را می توان از PVC طرح چوب و یا از ورق استیل نگیر اجرا نمود. که متناسب با شرایط و قوانین بهداشت باشد.
  • کف کانکس از سرامیک درجه یک استاندارد ایرانی و کف شور جهت شستشو است.
  • درب و پنجره ها از جنس UPVC طرح چوب یا سفید با شیشه دوجداره با یرآق آلات استاندارد ایرانی.
  • سیستم الکتریکال به صورت رو کار و با نورپردازی کامل جهت زیبایی با چراغ های SMD و هالوژن.

امکانات کانکس کافی شاپ

مشتریان همیشه در مورد امکانات کانکس کافی شاپ سوالاتی می پرسند که در پاسخ به این پرسش ها باید بگوئیم که برای نوع سیار می بایست بدنه داخلی و سقف از نوع متریال استیل ضد خش و همچنین تمامی متعلقات مانند کابینت و سینک نیز از همین مصالح باشد. چرا که هم بهداشتی و قابل شستشو بوده و هم از نظر سازمان های مرتبط با مواد غذایی مورد تائید می باشد.

اما از طرفی باعث بالا رفتن هزینه های تمام شده کار تا حدود دو برابر نیز می گردد. تعبیه مخزن آب، سینک و مخزن تخلیه آب نیز برای آن اجباری بوده که تولید کننده می بایست آنها را در هنگام ساخت کانکس سیار در آن تعبیه کند. تجهیزات داخلی حتی الامکان به عهده خریدار است ولی شرکت کانکس لند این کار را برای مشتریان عزیز راحت تر کرده و ما آمادگی خود را برای تجهیز کردن کانکس کافی شاپ شما اعلام می داریم.

کافی شاپ سیار

خصوصیات نوع سیار به این صورت است که معمولاً دارای ابعاد کوچکتری بوده چرا که می بایست در هنگام حمل استاندارد ابعاد رعایت شده باشد. این سازه بر روی دو محور چرخدار و اکسل قرار گرفته که میتوان آن را به وسیله یک خودروی باری نیز از محلی به محل دیگر جابجا نمود.

اصلی ترین تفاوت کافی شاپ سیار با نوع ثابت این است که در نوع سیار به علت کمبود فضای داخلی، محل پذیرایی از مشتریان در بیرون کانکس و معمولا روی میز صندلی هایی که جلوی سازه برای این منظور قرار گرفته می باشد.

اما در نوع ثابت به علت بزرگ بودن فضا مانند یک واحد مغازه ای کامل، میز و صندلی های پذیرایی نیز درون آن جای داده شده است. کافی شاپ سیار از چرخ، اکسل، مالبند، کورپی  و شاسی کشی با ساندویچ پانل و نمای داخلی استیل نگیر و کف از آلومینیوم آجدار اجرا می گردد.

شرایط کانکس کافی شاپ

سازه های پیش ساخته ای که با محصولات خوراکی مرتبط می باشند دارای حساسیت های خاصی بوده که رعایت بهداشت جز موارد بسیار مهم و شکل ظاهری و رنگ بندی اولویت های بعدی آن می باشد. که مهم ترین ویژگی های یک کانکس کافی شاپ عبارتند از:

  •  از پوشش استیل جهت استفاده برای سقف و دیواره ها که هم بتوان آن را شستشو داد، و هم میزان جذب میکروب آن به کم ترین حد ممکن رساند. (ناگفته نماند که مواد خوراکی بسته بندی شده صرفا در آن به صورت آماده به فروش می رسد می تواند برای کاهش هزینه های سازه بجای استیل از دیوار پوش های قابل شستشو استفاده کرد)

  • از مصالح با رنگ بندی و فرم های جذاب برای نمای بیرونی کانکس کافی شاپ استفاده می شود. طوری که برای عموم جذاب و موجب آسیب به نمای شهری نشود.

  • استفاده از کف سازی قابل شستشو (در این مورد سرامیک گزینه خوبی است)

  • دارا بودن دو مخزن دخیره آب آشامیدنی (یکی برای مخزن اصلی و دیگری مخزن تخلیه)

  • سیم کشی با داکت های استاندارد به صورت روکار جهت تعمیر و تغییرات آسان تر

  • دارا بودن فن تهویه یا دمپر های متناسب با نوع فعالیت

مجوز  کانکس کافی شاپ

اخذ مجوز برای قرار دادن کانکس کافی شاپ سیار در فضای شهری و مکان های عمومی از طریق سازمان های مرتبط صورت می گیرد. به طور مثال وقتی سازه را بخواهیم درون یک شهر بازی یا پارک بزرگ مانند بوستان آب و آتش در تهران قرار دهیم می بایست از مدیر پارک این مجوز را دریافت کنیم. و در برخی موارد نیز این فضاها را کرایه می دهند.

اما وقتی می خواهیم در خیابان و در تقاطع خاصی از آن استفاده کنیم می بایست از شهرداری منطقه مجوز های لازم را بگیریم. پس برای استفاده از این نوع کانکس در هر محلی می بایست از سازمان و اداره مربوط به همان منطقه مجوزهای لازم برای قرار دادن کافی شاپ را دریافت کرده و سپس سازه را به محل حمل کرد.

ساخت کانکس کافی شاپ

در  گروه مهندسان کانکس لند ساخت تمامی انواع کانکس کافی شاپ به شکل اختصاصی است و هر سازه با حفظ استانداردها و مزایای نسل های قبلی خود با طرح جدیدی تولید می شود. که این امر موجب شده تا بتوانند هر سازه را زیبا تر و کار آمد تر از نمونه قبلی تولید کنند.

علاوه بر ان از دیگر دلایل آن متغییر بودن ابعاد مورد نظر خریداران، بودجه و نیاز های کاربری متفاوت آن ها است. علاوه بر این معمولا کافی شاپ در نوع سیار و ثابت تولید می شود که نمونه های سیار کوچک تر و قابل حمل با خودرو و نمونه های ثابت معمولا بزرگ تر با امکانات بیشتری هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس کافی شاپ”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com