تهران اندیشه فاز 4

کانکس اداری دفتری بیمارستان رسول اکرم

کانکس اداری بیمارستان رسول اکرم با نمای کامپوزیت و ترموود یکی دیگر از کانکس های شرکت تولیدی کانکس لند است، که به‌عنوان دفتر کار یا محل کار موقت در یک پروژه برای‌‌‎ اسکان استفاده می شود و در خرداد ماه سال 1400 اجرا گردید. هدف درخواست کارفرمای عزیز ایجاد فضای اداری برای اسکان نیروی انسانی و پرسنل بیمارستان رسول اکرم به علت کمبود فضای اداری بوده.

کانکس اداری دفتری بیمارستان رسول اکرم

کانکس اداری دفتری بیمارستان رسول اکرم با نمای کامپوزیت و ترموود یکی دیگر از کانکس های شرکت تولیدی کانکس لند است، که به‌عنوان دفتر کار یا محل کار موقت در یک پروژه برای‌‌‎ اسکان استفاده می شود و در خرداد ماه سال 1400 اجرا گردید. هدف درخواست کارفرمای عزیز ایجاد فضای اداری برای اسکان نیروی انسانی و پرسنل بیمارستان رسول اکرم به علت کمبود فضای اداری بوده.

ابعاد کانکس اداری دفتری با نمای کامپوزیت

نقشه یا ابعاد در سازه اداری , و دفتری طبعا طبق نیاز مشتری و یا خدماتی که قرار است ارائه دهند طراحی می شود. پس متراژ یا پلان در این سبک کاملا سفارشی بوده و این کانکس ها با طراحی‌های مختلف تولید می شوند، ولی کانکس اداری مذکور در ابعاد 3×8 بوده و بصورت سالن اجرا گردیده است تا بصورت اپن آفیس بهره برداری گردد .

مشخصات فنی کانکس اداری دفتری بیمارستان رسول اکرم

ارتفاع کانکس اداری با نمای کامپوزیت ، بسته به سفارش مشتری می‌باشد. سفارشات هم طبق کارایی و کاربرد سازه و محل قرارگیری یا شغل موردنظر داده می شود. ولی در کل حداقل ارتفاع قابل ساخت 2.40 متر و حداکثر ارتفاع 3 متر می باشد در صورت نیاز به ارتفاع بیشتر می توان این ارتفاع را تا 3.80 متر افزایش دهیم. در صورت افزایش ارتفاع به 4 متر دیگر نمی‌توان از تریلی‌های معمولی استفاده کرد بلکه باید از کمرشکن استفاده نمود یا آن را در محل موردنظر ساخته و نصب کرد.

  1. اسکلت بدنه و کف از پروفیل 40×40 و40×80 برای کف سازه در فواصل استاندارد از  پروفیل های ذکر شده در بالا استفاده می گردد و اجرای ضد زنگ کامل  اجرای لچکی در استراکچر اصلی  مقاوم در برابر نیروهای کششی و جلوگیری از ایجاد صدا و لرزش کف(اجرای لچکی در چهار طرف)
  2. شاسی از تیر آهن IPE نمره 16  بصورت دورکلاف می باشد.
  3. دیواره های خارجی و نمای بیرونی از کامپوزیت درجه یک استاندارد ایرانی و ترموود درجه یک می باشد.
  4. دیواره های داخلی از نوع V.C درجه یک  طرح چوب روکشدار و یا سفید  دو جداره با اتصالات و ابزارهای مخصوص مقاوم در برابر عوامل جوی خورنده)
  5. کف کانکس از سرامیک درجه یک استاندارد ایرانی پرسلان با اجرای ملات و ماسه سیمان می باشد .
  6. عایق میانی از پلی استایرن دیرسوز ، ضد سرما و گرما به ضخامت 4 سانتیمتر با دانسیته بالا (عایق حرارتی و صوتی ) و یا از پشم سنگ 4 سانتی سپاهان می باشد
  7. درب ورودی به ابعاد 190×90 از جنسUPVC  با یرآق آلات استاندارد ایرانی درجه یک  می باشد.  
  8. پنجره ها از جنس UPVC با یرآق آلات استاندارد ایرانی درجه یک می باشد
  9. تاسیسات برق وتلفن کامل روکار داخل کانالهای مخصوص هدایت سیم با رعایت کلیه استاندارده ها (داکت پلاستیکیV.C) کلید وپریز روکار . روشنای رو کار و اجرای چراغ فانوسی در کنار درب ورودی.
  10. اجرای سقف از ورق گالوانیزه 5 دهم سینوسی بهمراه ایزولاسیون کامل سقف و آبندی بیشتر. اجرای تمامی سقف توسط پیچ سرمته ای )

سخن مدیر عامل

اینجانب سعید همتی مدیریت عامل شرکت کانکس لند تشکر ویژه ی دارم از کادر فنی و درمان بیمارستان رسول اکرم که با حسن اعتمادشان به مجموعه بستری را فراهم نمودند تا ما بتوانیم نقشی در آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد