تهران اندیشه فاز 4

ویلای پیش ساخته مدرن 32 متر مربع

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ویلای پیش ساخته مدرن 32 متر مربع، یکی دیگر از پروژه های موفق شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کانکس لند که به سفارش جناب آقای حسینی مدیریت محترم مجموعه کافی شاپ های کافه امضا می باشد و در سال 1400 در منطقه دماوند، ابسرد اجرا گردید.

ویلای پیش ساخته مدرن 32 متر مربع، یکی دیگر از پروژه های موفق شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کانکس لند که به سفارش جناب آقای حسینی مدیریت محترم مجموعه کافی شاپ های کافه امضا می باشد و در سال 1400 در منطقه دماوند، ابسرد اجرا گردید.

این منطقه با توجه به شرایط آب هوایی بسیار سرد و متعدل می باشد که ویلای پیش اخته ساخته شده در دماوند با توجه به شرایط اقلیم طراحی و عایق بندی شده. تیم معماری این شرکت قبل از اجرای پروژه محیط را مورد برسی قرارداده و متناسب شرایط اقلیم سازه فوق را طراحی نموده اند.

ویلای پیش ساخته مدرن 32 متر مربع در ابعاد 4×8 و بصورت فلت اجرا گردیده است که تمام امکانت رفاهی اعم از سرویس بهداشتی و حمام ، آشپزخانه سالن فلت پذیرایی و…

لازم بذکر است چیدمان فضای داخلی با توجه به نیاز مشتری محترم طراحی گردیده ، در صورتی که ایجاد فضای بیشتر برای اجرا امکانپذیر بوده.

مواد و مشخصات فنی ویلای پیش ساخته مدرن 32 متر مربع

  1. تمامی مواد و متریال ویلای پیش ساخته مدرن 32 متر مربع متناسب با شرایط اقلیم انتخاب شده و حتی طراحی سازه فوق با توجه به مدرن بودن متناسب با استاندارد های منطقه انتخاب و اجرا گردیده است.
  2. اسکلت بدنه از پروفیل با مقاطع 40×40، 80×80 سنگین با ضخامت 2 کف از پروفیل های مقاوم استاندارد 40×40، 80×80 سنگین با ضخامت 2 سنگین و برای کف سازه در فواصل 36 سانتیمتری و اجرای ضد زنگ کامل اجرای لچکی در استراکچر اصلی مقاوم در برابر نیروهای کششی و جلوگیری از ایجاد صدا و لرزش کف(اجرای لچکی در چهار طرف)
  3. شاسی از تیر آهن IPE نمره 16 بصورت دورکلاف کاملاً ضد زنگ جهت شرایط آب و هوایی و جلوگیری از خوردگی می باشد.
  4. دیواره های خارجی ویلای پیش ساخته مدرن از جنس ورق آلومینومی کامپوزیت درجه یک به رنگ مشکی مات با طراحی و اجرای پوب پرگولا که با اتصلات مربوطه به اسکلت نصب میگردد .
  5. کف ویلای پیش ساخته مدرن از سرامیک درجه یک استاندارد 60×60 با اجرای ملات ماسه و سیمان
  6. دیواره های داخلی و سقف از گچ برگ کناف ضد اب با پوشش نهایی رنگ و کاغذ دیواری
  7. عایق میانی ویلای پیش ساخته مدرن دماوند از نوع پشم سنگ سپاهان ، ضد سرما و گرما به ضخامت 8 سانتیمتر با دانسیته بالا (عایق حرارتی و صوتی )
  8. درب ورودی از جنس UPVC با شیشه های دوجداره با یرآق آلات استاندارد ایرانی درجه یک با پروفیل های لمینیت شده مشکی
  9. پنجره ها از جنس از جنس UPVC با شیشه های دوجداره با یرآق آلات استاندارد ایرانی درجه یک با پروفیل های لمینیت شده مشکی
  10. تاسیسات برق وتلفن کامل توکارداخل کانالهای مخصوص هدایت سیم مطابق با رعایت کلیه استاندارده ها ، کلید وپریز توکار با برند دلند . روشنایی توکار بصورت هالوژن SMD و اجرای چراغ کنار در بیرون سازه بصورت شوت نور و چراغ های فانتزی در کنار درب ورودی.
  11. اجرای سقف و یلای مذکور از ساندویچ پانل 4 سانتیمتر ی صاف بهمراه ایزولاسیون کامل سقف و آبندی بیشتر. اجرای تمامی اتصالات بدنه و سقف توسط پیچ سرمته ای

قیمت ویلای پیش ساخته مدرن 32 متر مربع

قیمت ویلای پیش ساخته فوق بر اساس مواد، متریال، ابعاد، طراحی و محل اجرا محاسبه میگردد با توجه به افزایش قیمت مواد این نوع سازه از متر مربعی000/000/12 میلیون تومان اجرا میگردد تا متر مربعی 15 میلیون تومان.

قدردانی مدیر عامل

اینجانب سعید همتی مدیریت شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کار راد سازه معمار، کمال تشکر را از تمام کسانی که مار در این مسیر حمایت کردند را دارم که با حسن اعتماد و انتخاب شان این فرصت را به این مجموعه دادند که در رشد و آبادانی در صنعت ساختمان سازی دستی داشته باشیم.

ما از داشتن مشتریان شگفت انگیزی مثل شما بسیار خوشبختیم ، این که وقتی از یک کسب و کار کوچک حمایت می کنید، از یک رویا حمایت می کنید، امیدواریم ازاین مجموعه راضیت داشته باشید! از اینکه مشتری ارزشمند کار راد سازه معمار هستید متشکریم.
با سپاس مهندس سعید همتی

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد