تهران اندیشه فاز 4

کمپ اداری پانلی و کارگو پانلی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

کمپ اداری و کارگو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور یکی از موفق ترین پروژه هایی است که توسط شرکت کانکس و ساختمان های پیش ساخته کانکس لند اجرا و ساخته شده است.

کمپ اداری و کارگو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

کمپ اداری و کارگو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور یکی از موفق ترین پروژه هایی است که توسط شرکت کانکس و ساختمان های پیش ساخته کانکس لند اجرا و ساخته شده است. اینجانب سعید همتی به عنوان مدیر عامل به عنوان این مجموعه  به نوبه خود جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از مدیر عامل شرکت ایران ایرتور که با حسن اعتمادشان به مجموعه کاراد سازه این اجازه را دادند که سهم خود را در این امرایفا و نقشی در صنعت این مرز و بوم داشته باشیم.  لازم بذکر میداند خاطرنشان باشیم  که یک از موفق ترین خطوط هوایی که در امور حمل و نقل و مسافربری هوایی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور میباشد.

 

نحوه و نوع  اجرای پروژه کمپ اداری و کارگو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

پروژه کمپ اداری پیش ساخته و کارگو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در طی مدت 25 روزکاری توسط استادکاران این مجموعه اجرا گشته و نحوه و نوع اجرا آن بصورت چند تیکه یا ( مدولار ) انجام پذیرفته است. این مجمعه شامل دو  کمپ پانلی یا ساختمان پیش ساخته که شامل: ساختمان پیش ساخته پانلی اداری 160متر مربعی برای کارکنان  که شامل اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت پروژه، 4 اتاق دفتر فنی،  آبدارخانه و کارگو پیش ساخته پانلی  240 متری برای کاربری انبار قطعات هواپیما و محوله های ارسالی می باشد.

ما با بکارگیری فناوری نوین در صنعت ساختمان های پیش ساخته پانلی نوآوری انجام دادیم و جهت تسریع در عملیات اجرای تمام سیستم اسکلت این نوع از سازه ها را بصورت چند تیکه یا چند قلو  اجرا نمودیم. در مرحله اول تمامی مقاطع طبق نقشه جزِئیات برش و توسط استادکارن و مهندسین ناظر آماده سازی میشود.

پس از آماده سازی اسکلت برای سند بلاست ارسال میگردد و پس از عملیات لایه برداری پروفیل ها آماده رنگ آمیزی می شود که ما در مشخصات فنی توضیحات لازم را داده ایم. اسکلت این سازه در حدود  4 روز توسط استادکارن شرکت ساختمان های پیش ساخته کانکس لند اجرا گردید و نصب پانل ها در حدود 7 روز که در این صنعت مدت زمان چشم گیری میتوان باشد. برای کارفرمایان حدود 7 روز سرامیک و پوشش کف و مابقی عملیات اجرای 7 روزکاریکه اعم از نصب کابینت ها، فلاشینگ و آبرو ها، سیستم الکتریکال و نصب شیرالات و…. 

مشخصات فنی کمپ های پانلی و خانه پیش ساخته پانلی

  • شاسی از تیرآهن نمره 18 بصورت دورکلاف برای هر یک از تیکه ها (ماژول) بهمراه وادارها و پوشش های در داخل کلاف جهت استقامت کف سازه
  • طراحی سازه مطابق با آئین نامه های مقررات ملی ساختمان ( مبحث 6 بارگذاری و 10 طراحی سازه ) و زلزله 2800 و اجرای اسکلتهای فلزی
  • ستونها و تیرها از پروفیل در مقاطع (80×80)استاندارد با ضخامت 2 میل و استراکچر فلزی قاب دیواره ها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 2 میلیمتر با اجرای  سند بلاست ، 40 میکرون زینگ ریچ ، 40 میکرون MIO و 40 میکرون اپوکسی آستر رنگ و 40 میکرون رنگ اپوکسی کامل و آماده شده با اتصالات جوشی بصورت مدولار یا چند قلو ، ( استراکچر سازه کاملا سندبلاست میگردد).
  • پوشش های خارجی دیواره ها از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق آلوزینک رنگی به ضخامت 5/0 میلیمتر و عایق تزریقی پلی یورتان به ضخامت 4 سانتی متر .( با برند کبیر پانل ) نمای داخلی دفتر اداری از کناف جهت پوشش نهایی به همراه رنگ آمیزی کامل
  • پوشش خارجی سقف از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق آلوزینک رنگی به ضخامت 5/0 میلیمتر و عایق تزریقی پلی یورتان به ضخامت 4 سانتی متر .( با برند کبیر پانل ) و پوشش نمای داخلی سقف از تایل های 60×60 کناف اجرا گردیده
  • درب ورودی از نوع U.P.V.C بصورت دولنگه  با شیشه دوجداره  بایرآق آلات استاندارد ایرانی  و دربهای داخلی اتاقهای ساختمان اداری  با قاب فلزی ابزار خورده مشابه فرانسوی جهت عدم نفوذ نور به داخل اتاق از نوع H.D.F با دستگیره و یراق آلات مناسب  و درب کابین سرویس ها آلومینومی .
  • پنجره اتاقها از نوع U.P.V.C  با شیشه دوجداره  بایرآق آلات استاندارد ایرانی
  • نصب فلاشینگ و آبرو ها و خط الرأس از ورقهای گالوانیزه رنگی به ضخامت 5/0 میلیمتر همراه با اجرا عایق بندی و درزبندی با چسبهای ماستیک و تزریق فوم پلی اورتان.
  •  تأسیسات برقی با سیم کشیهای روکار در داکتهای پلاستیکی  تراکینگ با کابل نمره 6×3 وسیم  2×4 و سیم نمره 2.5  کلید و پریزهای برق و تلفن از برند دلند مطابق با ترانک و روشنایی از نوع مهتابی FBL و چراغهای سقفی و تونلی  بهمراه لامپ کم مصرف ،  همراه با کلید های مینیاتوری A16، A25،  32A  و جعبه تقسیم  و جهت سیستم گرمایش و سرمایش از مینیاتوری جداگانه  و یک تابلو برق بهمراه حفاظ جان و کلید 1-0 می باشد .
  • کفسازی  از ورق گالوانیزه سینوسی  5 دهم میل با اجرای نهایی  سرامیک درجه یک 60×60  پرسلان کالیبره  بهمراه  بندکشی  با ملات ماسه و سیمان .
  • سرویس بهداشتی شامل: کف از پوشش سرامیک با اجرا ملات ماسه و سیمان کاملاً مقاوم، شیرآلات استاندارد ایرانی درجه یک اهرمی با برند شایان ، روشویی چینی درجه یک ایرانی با برن چینی کرد ، توالت تخت ایرانی با برند چینی کرد ، جای حوله و صابون، آیینه و هواکش با برند پارس خزر یا دمنده  و لوله کشی روکار پی وی سی میباشد .

سخن مدیر عامل

لازم بذکر میداند به این نکته اشاره داشته باشیم که به دلیل تسریع در اجرای پروژه مذکور و کیفیت  سازه فوق شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کار راد سازه معمار عضو وندور لیست شرکت های هواپیمایی از قبیل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، ماهان، تابان، کاسپین و…  گردید تا بتوان نقش خود را در عرصه صنعت ایفا نماید ولازم میداند قدردانی ویژه از مدیریت سازمان  شرکت هواپیمایی کشور داشته باشیم که با با عشق و حسن نیت به مجموعه ما اعتماد داشتند.  

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد