تهران اندیشه فاز 4

کمپ پانلی پیش ساخته شرکت ساید بتن

با درود فراوان خدمت تمامی دوستان عزیز که از وب سایت شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کانکس لند بازدید میکنید ما از راه دور دست شما را به گرمی میفشاریم و خدمت شما خیر مقدم عرض مینمایم.

با درود فراوان خدمت تمامی دوستان عزیز که از وب سایت شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کانکس لند بازدید میکنید ما از راه دور دست شما را به گرمی میفشاریم و خدمت شما خیر مقدم عرض مینمایم.

امروز می خواهیم یک از پروژه های موفق خود را با جزییات کامل خدمت شما عزیزان معرفی کنبم که با رضایت کامل مشتری به پایان رسیده است.

لازم بذکر است یک از افتخاراتی که شرکت کانکس لند دارد پروژه های موفقی است که با رضایت نامه مشتری اجرا گردیده و ما مدعی هستیم بیش از صدها پروژه موفق در رزمه کاری خود داریم که کمپ پیش ساخته پانلی 250 متری شرکت ساید بتن که با رضایت کامل آن شرکت بزرگ بوده اجرا گردیده است.

کمپ پانلی پیش ساخته پیچ و مهره ای پروژه ساید بتن که توسط تیم مهندسی شرکت کانکس لند اجرا گردید در شهر فسای شیراز اجرا گردید که با مسحات تقریبی 250 مترمربع می باشد که دارای اتاق کنترل کیفییت، آشپزخانه، 4 عدد سرویس بهداشتی، اتاق سرور، اتاق مدیریت، اتاق مهندسین ناظر، اتاق جلسات، اتاق HSE می باشد.

تمام سیستم اسکلت این کمپ پانلی بصورت پیچ مهره ای اجرا گردیده است. اگر بخواهیم در خصوص متریال این سازه اطلاعاتی به شما بدهیم میتوانیم به جنس دیواره ها اشاره کنیم که متناسب با شرایط اب و هوایی به کارفرمای محترم پیشنهاد شده که همانطور از اسم سازه مشخص است از جنس ساندویچ پانل 4 سانتی متری با عایق پلی یورتان می باشد که یک عایق برودتی و حرارتی می باشد که در شرایط اقلیمی مرطوب، سرد و گرم بسیار مقاوم است.

تمامی سیستم استخون بندی سازه همانطور که در بالا اشاره کردیم از پروفیل های 80×80 می باشد مه با توسط از پیچ های مخصوص به هم متصل شده اند که ایم قابلیت را جهت جابجای به ما میدهد و این سازه با حداقل پرت قابلیت دمونتاژ را دارد.

کف سازه پانلی از سرامیک 60×60 پرسلان کالیبره می باشد که با ملات ماسه و سیمان فرش شده لازم میدانیم یادآور باشیم که فونداسیون توسط تیم مهندسین سازه شرکت کانکس لند طراحی و توسط خود کارفرما اجرا گردید که تمام مراحل اجرای زیر نظرو با مشورت تیم مهندسین کانکس لند اجرا گیردید.

تمام سیستم الکتریکال اسن سازه پیش ساخته پانلی بصورت روکار با توسط کابل نمره 4 که داخل داکت نمره 3 بصورت روکار اجرا گردیده که کلید و پریزها از برند دلند و برای هر اتاق یک مینیاتوری 16 آمپر و جهت سیستم سرمایش و گرمایش یک مینیاتوری 32 آمپر اجرا گردیده و تمام روشنایی ها از براکت SMD اجرا گردیده و یک تابلو بهمراه حفاظ جان.

کابینت ها تماما MDF بهمراه سینک و آبچکان و سینک و تمام اکسسوری سرویس ها از مارک چینی کرد کار گشته.

کمپ پانلی مذکور برای 50 نفر پرسنل طراحی و اجرا گردید که بصورت شیف در آن اسکان دارند و ترافیک فردی در طی روز حدود 25 نفر بصورت ثابت می باشد.

شرکت کانکس لند وظیفه میداتد به پاس قدرشناسی تشکر ویژه ی داشته باشد از مدریت آن مجمه بزرگ بابت اعتمادی که به ما داشتند و در طول اجرای این پروژه یار و همراه ما بودند و مسیر را برای هموار کردند با تشکر از مجوعه ساید بتن.

مشخصات فنی کمپ پانلی اداری

طراحی سازه مطابق با آئین نامه های مقررات ملی ساختمان (مبحث 6 بارگذاری و 10 طراحی سازه) و زلزله 2800 و اجرای اسکلتهای فلزی ستونها و تیرها از پروفیل در مقاطع (80×80) استاندارد با ضخامت 2 میل (پروفیل جهان (Structural Frame)&{Rigid Frame Rafter&Column}} وبعنوان پرلین های کناری سقف (Side Perlins) بعنوان پرلین های وسط سقف (Middle Perlins) استراکچر فلزی قاب دیواره ها و سقف از ورق های آهنی خم شده یو شکل{U 40} به ضخامت 2 میلیمتر فولاد مبارک با اجرای سندبلاست و رنگ آمیزی: 40 میکرون زینگ ریچ، 40 میکرون MIO ،40 میکرون رنگ اپوکسی سفید و 40 میکرون پوشش نهایی اپوکسی سفید (رنگ ها اجرا شده تماماً تحت وندور پتروشیمی می باشد ) و آماده شده با اتصالات پیچ و مهره ای متناسب شرایط آب و هوای خورنده.

پوشش های خارجی دیواره ها از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق آلوزینک رنگی سفید رال ( 9016) به ضخامت 5/0 میلیمتر و عایق تزریقی پلی اورتان به ضخامت 4 سانتی متر .( با برند کبیر پانل )

پوشش خارجی سقف از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق آلوزینک رنگی سفید رال ( 9016) به ضخامت 5/0 میلیمتر و عایق تزریقی پلی اورتان به ضخامت 4 سانتی متر .( با برند کبیر پانل )

خط الرأس گام دار با ورق 5 دهم میلیمتر پیش )رنگ با برند کبیر(اجرا عایق بندی و درزبندی با چسبهای ماستیک

درب ورودی اصلی از نوع U.P.V.C با پروفیل HOME PEN بهمراه یوU آلومینیومی جهت اتصال پانلها با شیشه دوجداره بایرآق آلات استاندارد ENDO ترکیه ای در ابعاد 200×120 و دربهای داخلی اتاقها از نوع H.D.F لمینت شده رنگی با نوار PVC ضد آب دور چهارچوب جهت عدم نفوذ روطوبت، با دستگیره باتیس و مغزی دلتا کاملا استاندارد در ابعاد 200×100

چهارچوب درب ها بصورت فرانسوی با استفاده از ورق 2 میلیمتر فولاد با رنگ قهوه ای کامل مقاوم در شرایط آب و هوایی خورنده که توسط شرکت کار راد سازه ساخته و تدارک می شود

پنجره اتاقها از نوع U.P.V.C با پروفیل HOME PEN بصورت یک لنگه باز شو و یک لنگه ثابت در ابعاد 98×100 بهمراه یوU آلومینیومی جهت اتصال پانلها با شیشه دوجداره با یرآق آلات استاندارد ENDO ترکیه ای
نصب فلاشینگ و آبرو ها از ورقهای گالوانیزه 5 دهم میلیمتر رنگی ( قرمز پیش رنگ کوره ای فولاد مبارکه )همراه با اجرا عایق بندی و درزبندی با چسبهای ماستیک و تزریق فوم پلی اورتان ایزوگام کامل آبرو ها از لوله PVC نمره 63 با اتصالات مربوطه جهت هدایت اب

آشپزخانه از کابینت تمام MDF با یراق آلات آرام بند استاندارد ایرانی و شیرآلات استاندارد ایرانی اهرمی درجه یک ( با برند کسری) و سینک اخوان و آبچکان و هواکش با برند دمنده 17×17 دمپردار می باشد .

سرویس های بهداشتی حمام شامل:

سرویس بهداشتی شامل: شیرآلات اهرمی درجه یک ( با برند کسری)، دوش تلفنی، روشویی درجه یک ( بابرند چینی کرد)، پوشش کف سرویس ها از سرامیک 25×25 با اجرای ملات ماسه و سیمان ،توالت تخت ایرانی طبی درجه یک (برند چینی کرد) ، آیینه، جای مایع و جای دستمال کاغذی و هواکش 17×17 با برند دمنده دمپر دار می یاشد.

فنداسیون منفرد در ابعاد 60×60 سانتیمتر با صفحه ستون های 30×30 و انکربولت همراه با کرسی چینی ازنوع بلوک های سیمانی و رکلاژ کف. (بعهده خریدار محترم میباشد)

کف سازی از سرامیک درجه یک 60×60 پرسلان براق کالیبره با اجرای ملات ماسه و سیمان می باشد .

سیستم الکتریکال بصورت روکار در داکت های مخصوص PVC ( برند دانوب) بهمراه سیم نمره 1.5 برای سیستم روشنایی هر اتاق و سیم نمره 4 برای پریز های هر اتاق و سیم نمره 6 برای سیستم سرمایش و گرمایش هر اتاق( برند سیم ها و کابلها مشهد میباشد ) بهمراه 3 میناتوری 16A ،25A و A32 ، بهمراه یک قاب مینیاتوری FICO برای هر اتاق که با انشعاب از اتاق به یک رشته کابل نمر 6×3 که به تابلوی اصلی هدایت میگردد و کلید و پریز روکا با برند دلند و و یک تابلو برق استاندارد دارای حفاظ جان وکلید 1-0 ، تجهیز شده کامل و روشنایی روکار از نوع FPL و چراغ های حبابی برای قسمت درب های خارجی برای حمام و سرویس ها می باشد . سیستم ارتینگ نیز برای ساختمان اجرا می گردد.

تمامی تاسیسات مکانیکی ( فاضلاب ) از لوله های PVC با اتصالات مربوط با ایزوگام کامل جهت ایزولاسیون کف سرویس ها ، حمام ، آشپزخانه و رختشورخانه ( سیستم تاسیسات و فاضلاب تا بیرون سازه بعهده فروشنده می باشد و سپتیک بعهده خود خریدار است)
لوله کشی های آب سرد و گرم مصرفی ازنوع PVCسفید با اتصالت مربوط بهمراه نصب شیرآلات متناسب هر واحد اجرا می گردد. اجرای چاه ارت و سپتیک(فاضلاب) بعهده کارفرما محترم می باشد.

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد