تهران اندیشه فاز 4

کمپ پانلی 560 متری شرکت ساختمانی آرشام

یکی از موفق ترین پروژه های شرکت کانکس و ساختمان های پیش ساخته کار راد سازه معمار پروژه کمپ اداری پانلی شرکت ساختمانی آرشام می باشد ، که درمتراژ 560 متر مربع در تهران واقع در در اتوبان بابای شهرک شهید بهشتی اجرا گردیده است.

اصولاٌ شرکت های پیمانکار ساختمانی، راه سازی و شرکت های پیمانکار نفتی، پتروشیمی و گاز جهت تجهیز کارگاه های خود در خصوص دفاتر اداری و مهندسی، خوابگاه های مهندسین و کارگران نیاز به کمپ های پانلی یا ساختمان های پیش ساخته پانلی دارندکه دارای تجهیزات رفاهی کامل می باشند تا در شرایط سخت آب و هوایی در محیطی بهتر و در آرامش بیشتر ایفای نقش کنند.

در کمپ ها و ساختمان های پیش ساخته پانلی به دلیل ایجاد پل های ارتباطی و دسترسی راحت به تمام فضا ها، اشخاص با سهولت بیشتری با یکدیگر ارتباط کاری دارند و این یکی ار مزیت های این ساختمان ها می باشد و به این دلیل است شرکت های پیمانکار مذکور در جنوب کشور و در مناطق محروم و غیر محروم ترجیحاً از این نوع ساختمام بجای کانکس استفاده میکنند.

شرکت ساختمان های پیش ساخته کانکس لند پروژه های که در این خصوص اجرا و احداث نموده را خدمت شما عزیزان معرفی و ریز و جزِییات آن می پردازد.

یکی از موفق ترین پروژه های شرکت کانکس و ساختمان های پیش ساخته کار راد سازه معمار پروژه کمپ اداری پانلی شرکت ساختمانی آرشام می باشد، که در متراژ 560 متر مربع در تهران واقع در در اتوبان بابایی شهرک شهید بهشتی اجرا گردیده است.

این پروژه در خرداد ماه سال 1399 توسط تیم مهندسی و معماری شرکت کار راد سازه با کوشش استاد کارن مجرب شروع و پس از 30 روز کاری به اتمام رسید.

اینجانب سعید همتی به عنوان مدیر عامل این مجموعه به نوبه خود جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از مدیریت عامل شرکت آرشام جناب آقای مهندس شیخی که با حسن اعتمادشان به مجموعه کار راد سازه این اجازه را دادند که سهم خود را در این امر ایفا و نقشی در صنعت این مرز و بوم داشته باشیم.

پروژه ساختمان پیش ساخته پانلی ساختمان اداری شرکت آرشام در طی مدت 30 روزکاری توسط استادکاران این مجموعه اجرا گشته و نحوه و نوع اجرا آن بصورت پیچ مهره ای بوده است.

این مجمعه شامل دو ساختمان اداری پانلی که شامل: ساختمان پیش ساخته پانلی 350 متر مربعی برای واحد اداری که شامل اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت پروژه، 12 اتاق دفتر فنی، HSE ، سرویس بهداشتی، ابدارخانه و ساختمان پیش ساخته پانلی قسمت مالی که 210 مترمربعی برای قسمت مالی 5 اتاق و آبدارخانه و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد.

نحوه و نوع اجرای پروژه کمپ پانلی پیش ساخته 560متری شرکت ساختمانی آرشام

ما با بکارگیری فناوری نوین در صنعت ساختمان های پیش ساخته پانلی نوآوری انجام دادیم و جهت تسریع در عملیات اجرای تمام سیستم اسکلت این نوع از سازه ها را بصورت پیچ و مهره ای اجرا نمودیم.

  • در مرحله اول تمامی مقاطع طبق نقشه جزِئیات برش و توسط استادکارن و مهندسین ناظر آماده سازی میشود پس از آماده سازی اسکلت برای سند بلاست ارسال میگردد و پس از عملیات لایه برداری پروفیل ها آماده رنگ آمیزی می شود که ما در مشخصات فنی توضیحات لازم را داده ایم .
  • اسکلت این سازه درحدود 2 روز توسط استادکارن شرکت ساختمان های پیش ساخته کار راد سازه اجرا گردید و نصب پانل ها در حدود 5 روز که در این صنعت مدت زمان چشم گیری میتوان باشد برای کارفرمایان .
  • حدود 10 روز سرامیک و پوشش کف و مابقی عملیات اجرای 13 روزکاری که اعم از نصب کابینت ها ، فلاشینگ و آبرو ها ، سیستم الکتریکال و نصب شیرالات و….

مشخصات فنی کمپ های پانلی و خانه پیش ساخته پانلی

  • طراحی سازه مطابق با آئین نامه های مقررات ملی ساختمان (مبحث 6 بارگذاری و 10 طراحی سازه) و زلزله 2800 و اجرای اسکلت های فلزی ستون ها و تیرها از پروفیل در مقاطع (80×80) استاندارد با ضخامت 2 میل (پروفیل جهان (Structural Frame)&{Rigid Frame Rafter&Column}} و بعنوان پرلین های کناری سقف (Side Perlins) بعنوان پرلین های وسط سقف (Middle Perlins) استراکچر فلزی قاب دیواره ها و سقف از ورق های آهنی خم شده یو شکل{U 40} به ضخامت 2 میلیمتر فولاد مبارک با اجرای سندبلاست و رنگ آمیزی : 40 میکرون زینگ ریچ ، 40 میکرون MIO ، 40 میکرون رنگ اپوکسی سفید و 40 میکرون پوشش نهایی اپوکسی سفید (رنگ ها اجرا شده تماماً تحت وندور پتروشیمی می باشد) و آماده شده با اتصالات پیچ و مهره ای متناسب شرایط آب و هوای خورنده.
  • پوشش های خارجی دیواره ها از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق آلوزینک رنگی سفید رال ( 9016) به ضخامت 5/0 میلیمتر و عایق تزریقی پلی اورتان به ضخامت 4 سانتی متر .( با برند کبیر پانل )
  • پوشش خارجی سقف از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق آلوزینک رنگی سفید رال ( 9016) به ضخامت 5/0 میلیمتر و عایق تزریقی پلی اورتان به ضخامت 4 سانتی متر .( با برند کبیر پانل )
    خط الرأس گام دار با ورق 5 دهم میلیمتر پیش )رنگ با برند کبیر(اجرا عایق بندی و درزبندی با چسبهای ماستیک
  • درب ورودی اصلی از نوع U.P.V.C با پروفیل HOME PEN بهمراه یو U آلومینیومی جهت اتصال پانلها با شیشه دوجداره بایرآق آلات استانداردENDO ترکیه ای در ابعاد 200×120 و دربهای داخلی اتاقها از نوع H.D.F لمینت شده رنگی با نوار PVC ضد آب دور چهارچوب جهت عدم نفوذ روطوبت ، با دستگیره باتیس و مغزی دلتا کاملا استاندارد در ابعاد 200×100
  • چهارچوب درب ها بصورت فرانسوی با استفاده از ورق 2 میلیمتر فولاد با رنگ قهوه ای کامل مقاوم در شرایط آب و هوایی خورنده که توسط شرکت کار راد سازه ساخته و تدارک می شود .
  • پنجره اتاقها از نوع U.P.V.C با پروفیل HOME PEN بصورت یک لنگه باز شو و یک لنگه ثابت در ابعاد 98×100 بهمراه یوU آلومینیومی جهت اتصال پانلها با شیشه دوجداره با یرآق آلات استاندارد ENDO ترکیه ای
  • نصب فلاشینگ و آبرو ها از ورقهای گالوانیزه 5 دهم میلیمتر رنگی ( قرمز پیش رنگ کوره ای فولاد مبارکه )همراه با اجرا عایق بندی و درزبندی با چسبهای ماستیک و تزریق فوم پلی اورتان ایزوگام کامل آبرو ها از لوله PVC نمره 63 با اتصالات مربوطه جهت هدایت اب
  • آشپزخانه از کابینت تمام MDF با یراق آلات آرام بند استاندارد ایرانی و شیرآلات استاندارد ایرانی اهرمی درجه یک ( با برند کسری) و سینک اخوان و آبچکان و هواکش با برند دمنده 17×17 دمپردار می باشد .
  • سرویس های بهداشتی حمام شامل : سرویس بهداشتی شامل : شیرآلات اهرمی درجه یک ( با برند کسری )، دوش تلفنی، روشویی درجه یک ( بابرند چینی کرد)، پوشش کف سرویس ها از سرامیک 25×25 با اجرای ملات ماسه و سیمان ،توالت تخت ایرانی طبی درجه یک (برند چینی کرد) ، آیینه، جای مایع و جای دستمال کاغذی و هواکش 17×17 با برند دمنده دمپر دار می یاشد.
  • فنداسیون منفرد در ابعاد 60×60 سانتیمتر با صفحه ستون های 30×30 و انکربولت همراه با کرسی چینی ازنوع بلوک های سیمانی و رکلاژ کف. (بعهده خریدار محترم میباشد)
  • کف سازی از سرامیک درجه یک 60×60 پرسلان براق کالیبره با اجرای ملات ماسه و سیمان می باشد
  • سیستم الکتریکال بصورت روکار در داکت های مخصوص PVC ( برند دانوب) بهمراه سیم نمره 1.5 برای سیستم روشنایی هر اتاق و سیم نمره 4 برای پریز های هر اتاق و سیم نمره 6 برای سیستم سرمایش و گرمایش هر اتاق( برند سیم ها و کابلها مشهد میباشد ) بهمراه 3 میناتوری 16A ،25A و A32 ، بهمراه یک قاب مینیاتوری FICO برای هر اتاق که با انشعاب از اتاق به یک رشته کابل نمر 6×3 که به تابلوی اصلی هدایت میگردد و کلید و پریز روکا با برند دلند و و یک تابلو برق استاندارد دارای حفاظ جان وکلید 1-0 ، تجهیز شده کامل و
  • روشنایی روکار از نوع FPL و چراغ های حبابی برای قسمت درب های خارجی برای حمام و سرویس ها می باشد . سیستم ارتینگ نیز برای ساختمان اجرا می گردد.
  • تمامی تاسیسات مکانیکی ( فاضلاب ) از لوله های PVC با اتصالات مربوط با ایزوگام کامل جهت ایزولاسیون کف سرویس ها ، حمام ، آشپزخانه و رختشورخانه ( سیستم تاسیسات و فاضلاب تا بیرون سازه بعهده فروشنده می باشد و سپتیک بعهده خود خریدار است)
  • لوله کشی های آب سرد و گرم مصرفی ازنوعPVCسفید با اتصالت مربوط بهمراه نصب شیرآلات متناسب هر واحد اجرا می گردد. اجرای چاه ارت و سپتیک (فاضلاب) بعهده کارفرما محترم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد